Re: Vista - warto?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 02:51:38 MET

Użytkownik "latet" <spam@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:eq0oel$t7t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
Właśnie

> Cos nie tak z tym proxy..
> Mi wyskakuje (a łączę się teraz przez ten proxy), że jestem poza
> geograficznym rejonem, który ma prawo do "Vista Test Drive".

To wybierz sobie coś z listy tutaj...
http://www.samair.ru/proxy/proxy-01.htm

Mnie w pewnym momencie zerwało połączenie... a już sobie poprzełączałem
wszystko na widok z W98. Muliło niemiłosiernie, ale np. Sapera rozwiązałem
:)
Aż w trakcie dręczenia Mahjongga trach, kupa, pryk. I po temacie. Ciekawe,
czy BSoD :) (Jak u Wujka Williama Trzeciego przy prezentacji Szklarni98) :)

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA