Re: Uprawnienia do Control Panela.

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 20:57:47 MET

Wąski wrote:

> To znam. :-) ale wówczas Administrator też nie widzi. Mi chodzi o to,
> żeby nie widział go nikt poza Admistratorem.
Hmmm, zeby nie widzial to nie wiem , ale mozesz zrobic zeby tylko
administrator mogl odpalic. Wystarczy ze odbierzesz wszystkim
uprawnienia do pliku *control.exe* a zostawisz dla administratora. Ale
co cwanszy uzytkownik bedzie odpalal odpowiednie pliki *.cpl nawet jak
zrobisz zeby panel sterowania byl newidoczny. Wystarczy ze jakis tam
uzytkownik wpisze sobie np "c:\WINDOWS\system32\dllcache\appwiz.cpl" i
juz ma dostep do menu dot. zarzadzaniem oprogramowaniem.