Re: Jaki wirtualny pecet?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 19:39:03 MET

> Dyski 'sieciowe' zazwyczaj załatwiają sprawe.

No tak, ale ja bym nie chcial udostepniac
folderow na hoscie w sieci, a tylko i wyłącznie
dla uzytku emulatora. M$ Virtual PC robi to idealnie.
W VirtualBOX ponoc też się da, ale nie wiem jak.

Przy okazji - jak to jest z aktywacją i w ogóle legalnością
Windows zainstalowanego pod emulatorem?

Dzięki,

latet