Re: Jaki wirtualny pecet?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 15:28:49 MET

> A co to ma do rzeczy? Inne programy robią to samo, tylko
> się z tym kryją.

Nie wiem czy to samo. Nawet instalka Vmware jest 10x wieksza
niz innych. Tamte sie instaluja w pare sekund, a VMware mielił
mi dyskiem jak wściekły przez 5 minut (partycja byla swiezo
zdefragmentowana i w polowie pusta!), myslalem, ze z 200 tys.
swoich pliczkow zainstalowal.

> Ja używam VMware Server. Uruchamiam pod nim (na Windows i na
> Linuksie) Linuksa, Windows XP i Vistę, a ostatnio nawet
> DOSa z Windows 3.1 ;) Program bardzo przyjemny, aczkolwiek
> do pracy "biurkowej" VMware Workstation jest chyba jednak
> troszkę lepsze (ino że płatne...).

No wlasnie - napisz, bo tego nie udalo mi sie ustalic,
jakie są najważniejsze zalety wersji Workstation w stosunku
do darmowej wersji Server?

Dzięki,

latet