Re: jak odzyskac uszkodzony plik skrzynki outlook?

Autor: GZ <gz73_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 14:33:03 MET

Użytkownik "(_Sajgon_)" <wnutom@gmail.com> napisał w wiadomości
news:epv89u$e3t$1@news.task.gda.pl...

> Spróbuj dzabnąć ten plik tym programem :)
>
> http://howto.blog.pl/archiwum/index.php?nid=8723688
>
> http://windows.online.pl/internet.htm
>
> http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx
>
> starsza wersja jest darmowa, bo niestety te nowsze już nie.
>
> --
> Pozdrawiam
> Tomasz Wnukowski
> (_Sajgon_)

Właśnie o coś takiego mi chodziło! A pytałem na grupie dlatego, że
sprawdziłem kilka podobnych programów i wszystkie są płatne. Ten pomógł!
Prawie wszystko odzyskało. Piszę "prawie", bo część mejli jest nieco
poszadkowana - brak tematów, nadawców, dat, krzaczki w treści - ale nie
oczekiwałem 100%. I tak się cieszę.
G.