Re: Vista - warto?

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 21:29:15 MET

Jacek wrote:
> Czy są już jakieś opinie na temat Visty?
> Miałby to byc system domowy: gry, internet, multimedia itp

 Jeżeli jesteś na poziomie gospodyni domowej i jej dziecka oraz nie
posiadasz licencji XP to warto.
 Jeżeli posiadsz licencję XP to nie warto - chyba, że zliczenie ilości
posiadanych złotówek sprawia Ci problemy to .. spróbój - masz chwilę aby
zdecydować czy Vista jest tym co lubisz.

Ja już wiem, że Visty nie lubię ale obawiam się, że będę musiał to gówno
kupić i używać.