Re: Precz z Vista

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 20:02:12 MET

> 2) Zdziwiłbyś się. Szczególnie na Zachodzie. Moda na granie
> na pecetach mija powoli. Za to u nas konsole *są* niepopu-
> larne, bo znacznie trudniej jest kraść gry na nie.

Moda na granie na pctach nie minie dopoki gry na kosole beda sie tak
znaczaco roznic od tych na pcta. nie kazdy lubi mordobicia, fife i
samochodowki. Dopoki na konsolach nie bede mial wszystkiego tego co mam na
pccie konsole moga dla mnie nie istniec. chce sobie pograc w rzeczy typu
half life'a, produkcje id software, crisisa i WoW'a. i narazie nie zanosi
sie zeby absolutnie wszystko wychodzilo na konsole. jest raczej odwrotnie
rynek konsol i pctow staje sie coraz bardziej rozlaczny. w dodatku najlepsze
tutuly z rynku konsol sa z reguly wydawane na zasadzie wylacznosci tylko dla
jednej platformy. Dlatego wole pcta i mysle ze tak pozostanie.