Zdalny pulpit i układ klawiatury.

Autor: Andrzej W.(usun __nospam__) <awa_wp__nospam___at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 23:26:11 MET

Witam,

Gdy pierwszy raz łączyłem się z firmy z domową maszyną poprzez zdalny
pulpit miałem na firmowym komputerze ustawioną klawiaturę maszynistki.
Pomimo tego, że w domu nie miałem takiego układu zainstalowanego, został
on doinstalowany.
Pomimo usunięcia tego układu zarówno w domu jak i w pracy przy każdym
połączeniu poprzez zdalny pulpit z maszyną w domu ten układ klawiatury
jest automatycznie instalowany na tej maszynie i na dodatek ustawiany
jako domyślny.
Jest to diabelnie uciążliwe i zupełnie nie wiem jak się tego pozbyć.

Ma ktoś pojęcie co należy wywalić z rejestru by nie mieć takich kłopotów?

Oba systemy to windows XP.

--
Pozdrawiam,
Andrzej