Win XP - jak pozbyć się komunikatu IE "uwaga, strona wygasła"

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 18:43:00 MET

Witam,

Od niedawna w IE pojawiają mi się czasem komunikaty:

"Żądana strona została utworzona przy wykorzystaniu informacji przesłanych w
formularzu. Strona nie jest dostępna. Ze względów bezpieczeństwa, na wszelki
wypadek, program Internet Explorer nie przesyła ponownie informacji. Aby
ponownie przesłać informacje i ponownie oglądać stronę sieci Web, kliknij
przycisk Odśwież."

Kiedyś tego nie było. Zakładam, ze coś mi się przełączyło w jakichś opcjach.
Co powinienem przełaczyć, żeby nie oglądać w kółko tego natrętnego
komunikatu?

MN