Re: Sposób na odpalenie gry przez proxy

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 12:57:58 MET

Pewnego pięknego dnia Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> pisze co
następuje:
> 1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/
> 2) Sam program musi mieć taką możliwość. Uniwersalne programy
> kiedyś istniały, ale dawno są nierozwijane.
> 3) Nabroiłeś i ktoś Ci Twoje IP zbanował?

1. Sorry nie zauważyłem, mój błąd.
2. Mam konkretnie na myśli grę i to o jej odpaleniu miałby sie zmienić
widziany ip. Nie zrozumiałem,
    jaki program masz na myśli? TASE?
3. Nie jest tak źle - za stary jestem na dziwne wyskoki. Po prostu chciałbym
kogoś podejrzeć,
    tak żeby on nie wiedział, że to ja. (Nie mógł mnie namierzyć) :)

--
Pozdrawiam.
Jacent