Re: Optymalizacja WindowsXP pod katem 4GB RAMu

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 09:30:26 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> To działa, ale przy trzech warunkach:
>
> 1) naprawdę dużo RAMu (2-3 GiB minimum)
>
> 2) dobrze napisane aplikacje
>
> 3) aplikacje nie wymagające naprawdę dużo pamięci

Wiec od wczoraj dzialam bez swapa na 1,3GB RAM
Zajetosc pamieci wynosi ok. polowe, a mam odpalonego Eclipse+tomcat5,
firefox, thinderbird, pare okien IE, TCommander, komunikator i pare
innych drobnych rzeczy. Komfort pracy wzrosl, w szczegolnosci
przelaczanie pomiedzy aplikacjami jest wreszcie tak szybkie jak powinno byc
Marx