Re: Precz z Vista

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 07:27:02 MET

On Tue, 30 Jan 2007 22:31:53 +0100, Rafał M <rafalm1980@gazeta.pl>
wrote:

>nie rozumiem dlaczego mialbym placic za cos co jest za darmo?
>to fakt, ze jest niedobor sterownikow, ale tylko dlatego ze malo osob
>uzywa Linuxa ...

jak beda te sterowniki to wiecej ludzi bedzie uzywac. bledne kolko sie
zamyka.

jak na linuxa beda dostepne wszystkie te programy, ktorych uzywam na
codzien w pracy, to dlaczego nie, ale do tej pory na mojej stacji
roboczej bedzie chodzil windows i bede za niego placic. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.