Win2000 - brak polskich liter ale tylko w oknie logowania

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:36:30 MET

Witam !

Co moze byc przyczyną niemożności uzyskania polskich liter w okienku
logowania (tak w polu login jak i w polu hasło). Po prostu wszystkie
kombinacje "prawy Alt+literka" są ignorowane. Założyłem użytkownika z
literką "ę" w nazwie i teraz nie da się na niego zalogować.
Windows 2000 Professional polski + SP4. Po zalogowaniu wszystkie polskie
literki działają O.K. - ustawiona mam klawiaturę Polska Programisty.

Jakieś sugestie ?

EMPI