udostępnianie połączenia na kilka minut?

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:08:45 MET

Witam,
nie wiem czy to na pewno właściwa grupa, jeśli nie, to proszę mnie
przegonić pod właściwy adres, w przeciwnym razie prosze o pomoc:

Próbuję udostępnić neo z komputera z winXP na drugi komputer z Win98.

Ustawienia klasyczne (na skrętce):

1 komp: włączone udostępnianie połączenia, IP: 192.168.0.1, firewall
Outpost (systemowy wyłączony) gdzie IP 192.168.0.2 dodany jako zaufany,
zdefiniowany user o nazwie i haśle jak na kompie 2.

2 komp: IP: 192.168.0.2 maska 255.255.255.0 brama 192.168.0.1
DNS'y 194.204.159.1 i 194.204.152.34.

Świeżo po uruchomieniu kompa z W98 działa bez problemu wszystko (http,
ftp, telnet, nntp, gagugadu) jak trzeba (prawie, ponieważ w otoczeniu
sieciowym nie ma widocznego żadnego kompa).

Po kilku minutach (3 do 5) szlag trafia protokół http - strona nie może
być wyświetlona i nie ma, że boli.
Pingi na komp udostępniający chodzą, reszta protokołów działa (ten post
jest najlepszym przykładem), a stron www przeglądać się nie da.

Ma ktoś pomysł, co za cholera z XP'ka limituje mi internet do 5 minut od
startu tego drugiego systemu? Bo gdyby wcale nie działał, byłoby mi
łatwiej szukać przyczyny - tymczasem wiem, że połączenie działa, tyle,
że krótko.

--
TomaSz.