Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 21:40:42 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> No to pełen sukces, gratuluję :-). Lubię takie łamigłówki, zwłaszcza gdy
> druga strona współpracuje w ich rozwiązywaniu.
> A Grub-a nie skreślaj, to jest całkiem niezły bootmanager, ale jego siłę
> poznaje się dopiero po przetrawieniu dokumentacji. Tylko go więcej nie
> instaluj do bootsektora partycji. Aha, i jestem całkiem pewien, że da
> się go odinstalować :-) - chyba podczas instalacji tworzona jest kopia
> zastępowanego sektora i można ją później przywrócić jakimś zaklęciem.

ja wiem ze grub jest ogolnie fajny i wogole, ale to trzeba miec łeb do
tego:) trzeba lubiec lamiglowki tak jak ty i troche wiedzy miec na ten
temat.

ja teraz chcialbym nauczyc, poznac, stworzyc karte CF 16 MB (taka
wlasnie mam) z roznymi rzeczami do ratowania kompa, dysku, partycji.

a co do instalacji gruba w boot partycji to wydaje mi sie ze podczas
instalacji opensuse 10.2 nie bylo mozliwosci wyboru, ale nie jest
pewien, byc moze to byla opcja defaultowa i tak zostawilem.

jeszcze raz dziekuje
pozdrawiam