Re: Licencja OEM

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 01:28:50 MET

> raczej nie
> zapisywane jest info o plycie glownej.
> najlepiej przeczytac warunki licencji - przeciez masz ja bo kupiles
> windowsa:)

Z tego co wiem, to w licencji nie znajdziesz wzmianki o plycie glownej,
jednak w praktyce faktycznie tak wlasnie jest, choc zdarzają się
wyjątki. Zawsze tez mozna sprobować szczescia i przy braku automatycznej
aktywacji po zmianie sprzetu - sprobowac aktywawacji przez telefon,
podając, ze zmieniło się prawie wszysko (z wyjątkiem płyty głównej :-)
i system nie chce sie już zaintalowac. Tak naprawde, to od dobrej woli
osoby po drugiej stronie linii zalezy czy dadzą Ci nowy kod czy nie.

latet