Re: Normalne okienko konsoli z mozliwością powiększania go

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 01:10:35 MET

Sebastian Bialy <heby@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Już to widziałem. Strasznie niedorobione, poza zwisaniem samo z siebie mam
> straszne kłopoty ze zmianą rozmiarów - skacze, znika, ma własne koncepcje
> jakie powinno być szerokie. Na razie nieużyteczne.

U mnie działa w miarę poprawnie, tylko czasem zapomina się odświeżyć. Z
resztą jest kod i można samemu poprawiać co się nie podoba ;)
W sumie to trudno coś wymyślić. Powłoka ewoluowała (wolno bo wolno ale
zawsze) a terminal pozostał strasznie prymitywny. Ludzie od PowerShella
obiecują coś zrobić ale to potrwa.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/