problem z svchost.exe

Autor: ciupa <darpat_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 14:28:18 MET

Witam.
Mam problem z usługa svchost. Uruchamia mi się w glownym drzewie procesow (w
zasadzie trzy takie uslugi ale z jedna jest problem) i zaczytna zajmowac
wolna pamiec wirtualna tak ze po jakims czasie ( ok. kilka minut) zajmuje ja
cala. Nastepnie zaczyna ja zwalniac i znowu zajmowac.
Znajduje sie w C:\Documents and Settings\Darek\Ustawienia lokalne\Temp\
(tzn. tam sie uruchamia).
Probowalem juz zamienic plik svchost.exe z konsoli odzyskiwania ale nie
przynioslo to zadnego efektu (rozmiar pliku przed i po zamianie taki sam).
Czy ktos moglby mi powiedziec czy taki stan jest normalny czy nie i co z tym
zrobic zeby bylo dobrze (jezeli nie jest).

pozd. ciupa