Re: Co to jest za ostrzezenie?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 10:23:25 MET

On Mon, 29 Jan 2007 09:49:21 +0100, latet wrote:

> Witam,
>
> Od jakiegoś czasu pojawia mi się po uruchomieniu
> systemu taki żółty trójkącić z wykrzyknikiem:
>
> http://i13.tinypic.com/33lpi02.gif
>
> Nie mam pojęcia co to jest, bo kliknięcie na to
> powoduje, ze znika bez śladu.
>
> Ktoś wie?

A nie odłączasz przypadkiem zewnętrznego dysku na USB/FireWire albo
PenDriwe poprzez wjęcie wtyczki?
Czasami i u mnie się pojawia taka ikonka z opisem "Delayed write failed"
gdy np odłączę dysk twardy na USB. Jeśli pokaże Ci się taka ikonka ustaw
nad nią kursor i zobacz co Ci się w "dymku" pojawi.

--
Pozdrawiam
Piotrek