Re: Problem z dns - w2k3 - siec rozległa

Autor: Dobra, dobra <dobragrupa_at_poczta.fm.nie.spamowi>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 19:49:29 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:45BCD1F2.8040400@w2k.pl...

> Brak rev-DNS

rev dns mam zalozone i skonfigurowane
bo w "macierzystej" podsieci wszystkie zapytania są realizowane poprawnie
pytanie czy poprawnie ma skonfugurowane te strefy?
bo rev dns mam 4 strefy
dla kazdej posieci osobną strefe, a strefe wyszukiwania do przodu tylko
jedną

> A masz przepuszczony ruch przez tego VPN?

tak
chodzi cały ruch, nic nie jest filtrowane na VPN-ach