Re: [OT] Folder --> ISO (czym?)

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 18:13:59 MET

latet napisał(a):
> Witam,
>
> Jak najprosciej i najlatwiej skonwertować
> folder z plikami do pliku .iso, ktory potem mozna
> bedzie zamountować przez Daemon Tools jako DVD?
> Robie to przy pomocy Nero, ale to mi sie wydaje troche
> sztucznie okrężną drogą. Nie ma jakiegoś narzędzia,
> aby po prostu bez zbędnych ceregieli "spakować" folder do .iso,
> tak latwo jak się pakuje do .zip?

Potestuj sobie Program Final Burner (freeware)
Mozna nim zrobic kilka przydatnych rzeczy,
z tego co pamietam to mozna wybrane pliki / foldery
zapisac jako ISO na dysku (nie sprawdze tego teraz,
mam go w pracy, w domu mam win98, a na tym nie dziala).
Ogólny opis tutaj:
http://www.protectedsoft.com/descr_fb.php
Instrukcja tutaj:
http://www.protectedsoft.com/htmlfb/index.html