Re: Udostepnienie polaczenia w XP z innymi adresami wewnatrz

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 11:17:09 MET

> Można. Po włączeniu udostępniania trzeba zmienić ręcznie adres
> na "routerze" i zrezygnować z automatycznego nadawania adresów
> w LANie (wpisać je ręcznie na klientach). Na czas konfiguracji
> najlepiej wyłączyć zewnętrzny interfejs.

Tak wlasnie probowalem robic ale problem jest z tym statycznym adresem IP. Do
karty linksysa mam wireless network monitor ktory usuwa mi statyczna
konfiguracje i probuje pobrac adres z dhcp, po czym dostaje automatyczny adres
prywatny.. bez tej aplikacji chyba sie nie polacze do sieci bezprzewodowej.. a
zeby znowu zmienic na statyczny musze uruchomic ponwonie komputer i wlaczyc
znowu aplikacje zbey sie polaczyc z siecia..

moze rozwiazaniem byloby zainstalowanie sewera dhcp na windows xp.. ale to takie
naciagane jest.. macie jakis inny pomysl?? skad wziac taki serwer?

Probowalem tez zrobic most miedzy jednym polaczeniem a drugim ale wtedy nie
mialem zadnych pingow..

Pozdrawiam
Artur