migracja 2k3-2k3

Autor: Filip Achramowicz <filip_at_usunto.profprojekt.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 14:51:27 MET

Witam,

Mam serwer na windows 2003 server (SBS) na złomowatym sprzęcie, jest na nim
instalacja Small Buisness Server. Z obecnego SBS`a jest w użyciu ADirectory,
Exchange oraz ISA.

Zakupiłem nowy sprzęt pod server, mam do dyspozycji już nie SBS a 2003 SRV
standard oraz Exchange Server. (nie jestem pewny czy Isa będzie mi
potrzebna, bo obecnie to stary w2k3 rutuje internet a w nowej konfiguracji
ze sprzętowym firewallem i routerem nie bedzie pełnił tej funkcji)

Chcę dokonać jak najmniej bolesnej migracji by zastąpić stary serwer nowym
pozostawiając resztę komputerów w Active Directory bez zmian...

z góry dziekuje za help lub tutorial..

gls