Backupexec magiczne zachowanie w win2003

Autor: Piotr L. <piotrlg_at_sci.pam.szczecin.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 12:37:40 MET

Witam

Rozchodzi sie o backupexeca 10d (z servis pakiem 2) zainstalowany na
w2003r2 serwer. Otoz zachowuje sie on tak irracjonalnie, ze az dziw
bierze, ze taki produkt ktos sprzedaje.

Backup odbywa sie na tasme, LT0 200/400. Przykladowo backup ma objac caly
katalog c:\Windows. Jest tam ok 11tys plikow. Mam zakupiona opcje na
otwarte pliki. Wsio ustawione, jedziem... Po zakonczeniu backupu dostaje
info, ze backupexec przewalil 6048plikow, hm... Robie restore, patrze i
nie wierze. Brakuje przykladowo plikow explorer.exe, dialer.exe. Jak latwo
policzyc, oprocz nich jeszcze jakies 5 tys plikow nie zostalo skopiowanych.

Calkiem podobnie kopiowal pliki z bazami danych (MS SQL), czesc z nich
zostala skopiowana, czesc nie (mam takze SQL agenta). Po wielu klikach i
wzywaniu sil nadprzyrodzonych zaczal pozostale pliki baz kopiowac.
Niestety te same sily nie pomagaja na c:\windows ;-(.

Bakcup jest zwykly, tzn pelny.

Nie wiem co jest grane. co ciekawe, admin, ktory tez uzywal
backupexeca jak to zobaczyl u mnie, to polecial do siebie i to samo
zaobserwowal.

Tak na wszelki wypadek, spawdzcie u siebie ;-).

Ktos mi wytlumaczy, o co chodzi?

Pozdrawiam
Piotr L