Re: "Ponowna aktywacja XP" - o co chodzi???

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 19:14:03 MET

*Wojtek* napisał(a):

> Jeśli wyjmę HDD i przełożę do 600X to przy założeniu że się podniesie (a
> pownien)zmieniam:
> - procesor -1pkt
> - numer procesora -1pkt
> - wielkość RAM -1pkt
> - karta grafiki -1pkt
> Karat sieciowa (mam ich 3! PCMCIA WLAN, PCMCIA Eth + PCI w docku), CD/DVD,

> SCSI jest to samo, typ kontr. IDE o ile wiem też

> Obrazi się?
> Niby 4 głosy ....

Nawet jeżeli się obrazi, powinien się (re)aktywować bez problemu przez
internet.

U mnie ostatnio domagał się ponownej aktywacji już dwa razy w ciągu kilku
tygodni. Za pierwszym razem mało z krzesła nie spadłem ze zdziwienia :)
WPA "siedziało cicho" jak usunąłem z systemu modem Neostrady i włożyłem
kartę sieciową. Nic nie powiedział jak zmieniłem napęd DVD. Ale chciał
ponownej aktywacji po zainstalowaniu (kilkanaście dni później) nowego
*sterownika!!* do karty graficznej :). Drugi raz musiałem aktywować po
dołożeniu RAMu.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]