Re: Przesiadka z dysku IDE na SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 20:49:53 MET

"TJE" <niematakiegoadresu@wp.ua> wrote in message
news:ep8ced$prs$1@news.onet.pl...
> Zrobiłem obraz systemu, który znajdował się na dysku IDE i wgrałem go
> na dysk SATA i mam taki komunikat:
> Nie można uruchomić systemu Windows z powodu sprzętowego błędu
> konfiguracji dysku.
> Nie można dokonać odczytu ze wskazanego dysku startowego.
> Sprawdź ścieżke oraz dysk.
> Sprawdź w dokumentacji systemu Windows oraz w instrukcji obsługi
> sprzętu dodatkowe informacje na temat konfiguracji dysku.
>
> Cały sprzęt jest ten sam tylko wymianie uległ dysk. Mam stary dysk i
> jest on sprawny i OS też.
> [...]

Rozumiem, że w systemie sterowniki SATA zostały zainstalowane? Jeśli
tak, to pewnie chodzi tylko o nieprawidłowy plik Boot.ini. Wykonaj
bootcfg /rebuild spod Konsoli Odzyskiwania albo przeedytuj go ręcznie.
Polecam programik BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com , bo można spod niego edytować takie
małe pliki tekstowe zapisane na NTFS, a ponadto wyzerujesz spod niego
podpis tego dysku SATA (poleceniem Clear sig), żeby się w ogóle system
zdołał uruchomić bez bluescreena.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/