Re: windows 2003 server i serwer wydrukow

Autor: oleksy <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 15:49:44 MET

Witam,
Zle mnie Pan zrozumial, chodzi mi o to jak skonfigurowac taka drukarke
lpt podlaczona do stacji roboczej przez serwer wydrukow zainstalowany na
windows 2003 server? NIe wiem jaki port wybrac aby to zaczelo drukowac.
Drukarka bezposrednio podpieta z printserwerem nie ma problemu, podaje
numer ip stacjio pod ktora jest podlaczona i dziala, a co mam podac jak
jest przez LPT?
Teraz chyba sie wyrazile w miare jasno
pozdrawiam