Re: Windows XP i kompozycje

Autor: Seoman <rao17.usun_at_to.op.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 14:14:07 MET

jack wrote:
> ustaw w zaawansowane wlasciwosci "Ustawienia wyglądu i wydajności
> systemu.... " na dopasuj do najlepszej wydajności lub sam wyłacz to
> co potrzebujesz. jesli zas chodzi o zadania w otwartych oknach to
> jest opcja "wyswietlaj podstawowe (cos tam) w folderach" -

OK, na grupach znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:
do rejestru dodać coś takiego
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoSaveSettings"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SystemTray"="SysTray.Exe"

i zatrzymać Themes Service w usługach. Przetestuję potem, czy działa.

Pozdrawiam,
Seoman