Re: zabezpieczenie

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 14:39:48 MET

On Tue, 23 Jan 2007 14:13:07 +0100, Grzegorz B. wrote:

> Użytkownik "kajus44" <kajus44_USUNTO_@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Truecrypt nie wymaga instalacji w systemie do działania. Na dysku przenośnym
> możesz sobie utworzyć 2 partycje - jedną zaszyfrowaną i jedną małą, na
> której bedziesz trzymał tylko pliki truecrypta.
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz

Wymaga uprawnień administratora (w celu uruchomienia drivera) lub
zainstalowanego drivera do TrueCrypta.
A co do partycji - można przecież zrobić kontener TrueCrypta w postaci
pliku i tyle. Co prawda partycja jest także rozwiązaniem, jednak
backup/restore kontenera TrueCrypt na/z DVD/CD jest łatwiejszy gdy są to
pliki.

--
Pozdrawiam
Piotrek