Re: priorytet procesu

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 10:59:23 MET

Marx napisał(a):
> jak widac nie przyznasz iz windows jest ulomny, ale wszystko to wina
> mojego skapstwa i zlej javy :D

Dlaczego Windows ma być ułomny, skoro wszystko działa dobrze
oprócz Javy?

Nie używam Eclipse, ale mam do czynienia z NetBeans i działa
to fatalnie, choć nie aż tak (ale komputery mają chyba 512 MiB
RAMu minimum). Natomiast na moim notebooku z Athlonem NetBeans
działa jakby nie mogło. Słowo, tragedia taka że trudno wyrazić.
Nawet otwarcie menu kontekstowego trwa ze dwie sekundy, a CPU
w tym czasie nic nie robi. Nie wiem dlaczego. Słyszałem też
o problemach z apletami Javy na dwurdzeniowych Athlonach 64
(dławi system strasznie bez powodu). Biorąc pod uwagę, że wiele
serwerów ma teraz wielordzeniowe Opterony, to coś jest nie tak.
Może w Javie 1.6 coś poprawili, ale 1.5 wydajnościowo jest
*tragiczna*.

> A przeciez dziala bez kupowania RAM, tyle ze nie automatycznie

No to zmieniaj ręcznie...

> Ps. Java w zastosowaniach Enteprise jest juz od dawna, jesli to nie jest
> powazne zastosowanie...

Te "zastosowania Enterprise" to zazwyczaj "szybko zrobić coś
byle jak i wziąć za to dużą kasę". Klient najwyżej kupi
szybszy serwer lub dołoży pamięci.

Jestem przeciwnikiem języków zarządzanych w ogóle, ale z dwojga
złego zamiast Javy wybrałbym jednak języki .NET. O *wiele*
mniejsze narzuty wydajnościowe i o wiele lepsza integracja
z Windows. A i w Linuksie/BSD działają programy np. w C#, choć
intensywna integracja dopiero rusza.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |