Re: Windows Vista a Gadu-Gadu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 00:48:46 MET

"Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote in message
news:ep3fh2$nrg$1@inews.gazeta.pl...

> A UAC masz wlaczony czy wylaczony - bo cos mi sie wydaje ze
> przynajmniej w momencie instalacji tegoz miales wylaczonego.

UAC jeszcze mnie nie wkurzył na tyle, żeby go wyłączyć ;-), ale pewne
rzeczy robię w Total Commanderze uruchomionym z podniesionymi
przywilejami (plik .manifest) lub wręcz w kontekście wbudowanego konta
Administrator. W każdym razie, pliki na pewno trafiły do właściwych
folderów a nie do Virtual Store. To było zwykłe kopiowanie, bez
instalacji, bo jak sprawdziłem nie ma śladu po niej w Reliability
Monitor.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/