Re: Windows Vista a Gadu-Gadu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 23:34:53 MET

"Ziemek Borowski" <ziembor.news@ZiemBor.Waw.PL> wrote in message
news:slrneradkr.rfq.ziembor.news@tau.ceti.pl...
> Michal Kawecki na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> jak tam GG na viście nie używam. Ale znajomy skarżył się na problemy
> typu konieczność dania większych uprawnień.

A. Przyjrzałem mu się bliżej i wygląda na to, że w ogóle nie
instalowałem GG w systemie. Katalog GG został po prostu przekopiowany do
\Program Files ze starego XP-ka, do profilu usera wrzuciłem katalog GG
zawierający archiwum wiadomości, zaś na pasku ręcznie utworzyłem skrót
do exeka. Podstawowe funkcje działają poprawnie, nie wiem jak byłoby z
kamerką bo nie używam.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/