Re: [OT] [Outlook Express, XP] - znikający usenet

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 19:38:58 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message
news:ep2po4$fgt$1@inews.gazeta.pl...

> No wlasnie, ale jak opisalem, są pewne problemy
> z newsami w OE, gdy z jednego folderu poczty korzysta
> się na zmianę z poziomu dwóch różnych Windows.
> Dlatego pytałem o alternatywny czytnik newsów.
> Dzis testowałem XNews, czy jakoś tak. Nie spodobał mi się.
> Jakiś dziwny, niewygodny i miał problemy z kodowaniem znaków.

A po cóż miałbyś korzystać ze wspólnego folderu OE, mając Hamstera?
Podłączasz się do niego z obydwu klientów osobno, tak jak do każdego
serwera news czyli na port 119, i po sprawie. Dodam jeszcze, że Hamster
jest także serwerem poczty IMAP, co rozwiązywałoby Twój problem ze
wspólną pocztą. Kiedyś pracowałem właśnie na takiej konfiguracji:
Hamster jako brama pobierająca i wysyłająca w świat maile i newsy, a do
niego podpiętych kilka czytników zainstalowanych na różnych komputerach
w sieci lokalnej. Rozważ to, chyba że ktoś podpowie Ci lepsze
rozwiązanie.

Co do czytników - podobno 40tude Dialog jest niezły.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/