Migracja z W2K SBS do W2K3 SE

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 13:43:52 MET

Witam

Muszę przejść z Windows 2000 Small Business Server do Windows 2003 Standard
Edition.
Podstawowe pytanie - czy da się w ogóle ? Czy z SBS tylko na SBS można
przejść ?
Mimo że to 2000 SBS to i tak serwer pracuje bez tej "nakładki" SBS, czyli
nie ma Exchange i reszty.
Jeśli się nie da, to co ja mam począć ? :) Odciąć od sewera użytkowników na
czas instalacji Windows 2003 od początku, układać wszystkie konta, udziały,
polisy od nowa, odłączyć konta komputerów od domeny i dołączać je do nowej ?
No chyba jest jakieś inne rozwiązanie ? Proszę o jakiekolwiek wskazówki.
Wiem że MS ma pełno dokumentów, znalazłem omówienia przejścia z 2000 do 2003
ale nie w opcji 2000 SBS do 2003 SE.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam