Re: [XP] Coś zajmuje łącze

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 20:32:57 MET

Dnia Sun, 21 Jan 2007 20:12:18 +0100, Umiar na pl.comp.os.ms-windows.winnt
napisał(a):

> tak, sciezka wskazuje na ten w windows/system32

Pytanie było o : svhost czy svchost ?

> antywirusy nie widzą problemu, to samo Ad-Aware..

Ja widzę. Wysyłasz w tym czasie kilkadziesiąt maili *świadomie* ?

Przeskanuj komputer innymi programami niż używasz do tej pory.

"Nie rozumiem, po co kobietom tyle pieniędzy. Jedzą mało, piją mało, nie
grają, nie palą i nie mają przyjaciółek, które musiałyby utrzymywać.
Jacques Tati."