Re: XP SP2 - zwiecha przy ladowaniu systemu - zrzut Podgladu Zdarzen

Autor: c <NOMAIL_at_NOMAIL.NO>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 20:03:16 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Naprawdę te ostrzeżenia o problemach z dyskiem Cię w oczy nie kolą?

Kolą:) i na nie jako pierwsze padly moje podejrzenia. Juz googlalem na
ten temat. Tylko sporo rozbieznosci jest. Nie wiem do konca czy to
oznaka "padania" dysku czy blad XP-eka, do ktorego Bill sie przyznaje.
Tak czy siak planowalem kupic drugi dysk, wiec zrobie backup i dopiero
wtedy zaczne kombinowac.

Jakies rady odnosnie tych ostrzezen (Podczas operacji stronicowania
wykryto blad urzadzenia \Device\Harddisk0\D)?
D to nazwa partycji?

pozdrawiam
C.A.