Re: IE 7 i problem z paskiem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 17:49:00 MET

In news:45b03b58$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl,
*-=<Bajbus>=-* <Bajbus> typed:
> Witajcie!
>
> Zainstalowałem IE 7 i wszytko byłoby cacy
> gdyby nie to, że nie chcę ustawień domyślnych
> zabezpieczeń oferowanych na siłę przez M$.
> Cały czas pojawia mi się wyskakujący pasek
> z tekstem "Bieżące ustawienia zabezpieczeń
> powodują zagrożenie komputera. Kliknij itd.
> Do wyboru jest tylko, cie cholera, "Popraw
> ustawienia dla mnie.."
> Czy ktoś z Was wie jak pozbyć się tego paska
> oczywiście poza opcją "Popraw ustawienia dla mnie.." ;)

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\1
"1802"=dword:00000003
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\3
"1802"=dword:00000003
HKEY_CURRENT_ USER\Software\Microsoft \Windows\CurrentVersion\ Internet
Settings\Zones\0 - zmien wartosc Flags na 21 (33 dziesietnie)
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\1 - zmien wartosc Flags na db (219 dziesietnie)
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\2 - zmien wartosc Flags na 47 (71 dziesietnie)
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\3 - zmien wartosc Flags na 1
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Zones\4 - zmien wartosc Flags na 3

PS. Wykonaj kopie rejestru przed modyfikacją.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx