WXP i pagefile

Autor: rosak <hatespam-wytnij_at_to-megapolis.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 15:26:45 MET

Witam,
mam jedno proste pytanie, jak zmusić ten p.... system do umieszczenia
pagefila tam gdzie JA tego chce???
Mam w systemie 1 GB RAM'u, jeśli wyłączę pagefila to system po chwili
krzyczy że pamięci mu brakuje (system czysty, dbam o to). Zalecana wielkość
pagefile to 1533 MB (! po jaką cholerę aż tyle?)
Ustawiam na partycji C "Bez pliku stronicowania" a na G "Rozmiar
kontrolowany przez system", i teraz system tworzy na G pagefile wielkości
1533 MB. Natomiast w momencie kiedy zmniejszę wielkość pagefile do wartości
np. 1000 MB, albo kiedy na G jest mniej niż 1533 MB wolnego miejsca system w
ogóle nie tworzy tam pagefila, za to wpieprza mi go na C gdzie jego wielkość
to 600 MB bo więcej wolnego tam nie ma.
Możecie mi wyjaśnić o co tu chodzi? Czy to poprostu kolejny pomysł pana
Billa pt. "Jeśli użytkownik nie jest amerykaninem tylko inteligentnym,
myślącym człowiekiem, rób wszystko po swojemu, tak by się nie zorientował."

Pozdrawiam

--
rosak