** Piotr Smerda wrote:
>>> No i chyba nie CRM a PIM :)
>> Moim zdaniem CRM - zorientowane na klienta, powiązanie klientów,
>> rozmów, terminów itp. - no CRM jak wół.
>> PIM - zarządzanie informacją OSOBISTĄ.
> No wiesz ... autor wątku napisał tylko o dzwonieniu do firm,
> przeklejaniu danych - jak nic pasuje PIM :)
Ale autor wątku nie wie jeszcze czego chce. :) Ja mu dopiero wmawiam,
że potrzebuje CRM - poczekaj trochę. :)
Dlaczego CRM? A no bo dziś chce sobie robić tak jak opisałeś, ale jutro
może zechcieć zobaczyć raport, gdzie rozmowy będą wybrane per klient. W
PIM raczej tego nie zrobi. ;P
-- + ' .-. . . http://kosmosik.net/ * ) ) * . . '-' . kKReceived on Fri Jan 19 14:45:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Jan 2007 - 15:42:04 MET