XP - wyłączenie powiadomień

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 14:14:31 MET

Witam

Nie wiem czy to się tak fachowo nazywa - chodzi mi o te durne dymki
które się pokazują po prawej stronie (informacja o tym że jest wyłączona
automatyczna aktualizacja, propozycje usunięcia nieużywanych ikon itp).

XP działa na qemu -snapshot, więc wszelkie "kreatory aranżacji ikon" i
tak nie mają sensu, podobnie automatyczne aktualizacje (do tego muszę
wystartować bez -snapshot) i tylko człowieka denerwują... da się to
cholerstwo jakoś wyłączyć?

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
/* Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.