XP SP2 - zwiecha przy ladowaniu systemu

Autor: c <NOMAIL_at_NOMAIL.NO>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 12:30:28 MET

Witam,
mam problem i wszystko co do tej pory sprawdzilem nie daje rezultatow.
Otoz raz na jakis czas podczas uruchamiania XP-ka, w trakcie przesuwania
sie tego niebieskiego paska postepu, zawiesza mi sie komp (poprostu
pasek sie zatrzymuje i zwiecha, zadnego komunikatu). Najczesciej przed
samym zawieszeniem dioda wskazujaca prace kompa miga, tak jakby komp cos
tam mielil dluzsza chwile. Czasami po takim dluzszym mieleniu
(1-2minuty) komp sie odpala, ale najczesciej sie zawiesza.
Dzieje sie to raz na kilka-kilkanascie dni i czesto jest tak, ze
kilka-kilkanascie razy po kolei, a pozniej znowu chodzi dobrze:).

Sprawdzilem juz:
1) RAM - Memetestem 86 i wszystko OK

2) dysk - SeaTool (Seagate'a) wykrylo mi bledy w tablicy alokacji,
        - chdsk'iem i NortonDiskDoctorem'em "przelecialem" caly dysk
        - zdefragmentowalem go
Bad sektorow zadnych nie znalazlem.

3) wylaczalem karte dzwiekowa i sieciowa (na plycie), ale nic nie dalo

4) system - wyczyscilem System Cleanerem 5 oraz Norton WinDoctorem

Co moze byc przyczyna? System?
System jest ponad roczny, ale wolalbym go nie przeinstalowywac.

Co jeszcze sprawdzic?
Najgorzej, ze te zwieszanie jest losowe. Dlaczego bez zadnej
rekonfiguracji software/hardware system raz sie odpala, a raz nie?

Czy wiecie moze co jest wykonywane podczas przesuwania sie tego
niebieskiego paska? Jakos nie moge wygooglac.

komp: ASUS A8N-E, Athlon 64 3000, dysk 160GB Seagate SATA II NCQ, pamiec
DUAL 1024MB (2x512) DDR 400MHz CL 2.5

pozdrawiam
C.A.