Aktualizacja BIOS-u Phoenix na p³ycie Hp

Autor: CzarnyLewis <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 11:33:51 MET

Posiadam p³ytê g³ówn± HP dwuprocesorow±:
Hewlett Packard HP NetServer E 60
z procesorami p3 500MHz
Moja wersja BIOS-u to 23.10.2000 - i jest to najbardziej aktualna
wersja BIOS-u dostêpna na stronie producenta Hp

Obecnie mam problemy spowodowane za star± wersj± BIOS-a - otó¿ pod
XP nie dzia³a mi d¼wiêk. Wyczytuj±c na forach znalaz³em i¿ jest
to spowodowane za starym BIOS-em. Chcia³em go uaktualniæ. Jednak
jedyne co znalaz³em to p³atna!!! aktualizacja na stronie
esupport.com.

Czy jest mo¿liwe uaktualnic ten BIOS ale za darmo (po prostu
¶ci±gaj±c plik)??