Re: Jak przeinstalowac ICS w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 10:42:01 MET

"Mariusz" <MichalskiMariuszWYTNIJTO@poczta.WYTNIJTOonet.pl> wrote in
message news:eonbi7$rb9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niestety nie :(

To zrób tak:
1. Dopisz do zmiennych systemowych konta administracyjnego (Mój komputer
==> Wlasciwosci ==> Zaawansowane etc.) devmgr_show_nonpresent_devices =
1
2. Przeloguj sie, wlacz w Menedzerze urzadzen pokazywanie ukrytych
urzadzen i usun wszystkie karty sieciowe stamtad, takze te zaznaczone na
szaro czyli nieaktywne,
3. Dla wszystkiego zresetuj Winsock,
(netsh winsock reset z wiersza polecen)
4. A takze protokól IP,
(netsh int ip reset z wiersza polecen)
5. No i mam nadzieje ze nie instalowales aplikacji Neostrady, bo ona
blokuje zakladke Udostepnianie.

Przed wykonaniem 3. i 4. zapoznaj sie z ponizszym artykulem i spisz
sobie gdzies wszystkie ustawienia IP wlacznie z haslem do Neo.

Jak zresetowac protokól internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB%3bpl-pl%3b299357

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac na priv zmien px na pl/nsock