"Konfiguracja zerowej karty bezprzewodowej" - help!

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 10:30:14 MET

Witam!
Pewnie znowu rozwiązanie trywialne, ale jakoś sam nie mogę na nie wpaść...

Jest taka usługa jak "Konfiguracja zerowej karty bezprzewodowej", która
jest mi potrzebna do wyszukiwania sieci bezprzewodowych. Po zainstalowaniu
drugiej karty (chyba jakiś US Robotics na USB) windows nie uruchamia tej
usługi automatycznie przy starcie. Za każdym razem muszę wejść ręcznie w
narzędzia administracyjne i kliknąć "URUCHOM"
Jedyne opcje tam dostępne to:
-Automatycznie
-Ręcznie
-Wyłącz
Wiecie może co i gdzie wpisać, żeby się uruchamiała automatycznie?

--
Soulsick