Re: wymiana płyty głównej, a win 2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 23:07:09 MET

"PaweL" <lespaw@pocztakropkaonet.pl> wrote in message
news:eoier9$v0i$1@news.onet.pl...
> Czy jest możliwa wymiana płyty głównej bez przeinstalowania win 2k?
> Wczoraj wieczorem zrobiłem coś takiego i mam blue screen z informacją
> że bootable disc jest niechętny do współpracy (coś w tym stylu).
> Czy mam szanse na bezbolesną operację? Kiedyś zrobiłem cos takiego w
> win 98 - bez problemu, poprosił o sterowniki do płyty i już.

Jeśli to był błąd 0x07B Inaccessible_Boot_Device, to chodzi o
niekompatybilny kontroler dysków. Dość trudne do zwalczenia, ale
możliwe. Nie podejmuję się jednak robić tego na grupie, choć kiedyś
wspominałem mniej więcej jak to zrobić (
http://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/62c31519f2623d8d?&hl=pl )
. Pozostaje jednak problem pozostałych sterowników, które mogą
"zawadzać" systemowi w działaniu. Chyba jednak lepiej będzie postawić
nowe okienka.

P.S. Istnieje jeszcze taka możliwość:
Jak przenieść instalację systemu Windows 2000 na inny komputer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;Q249694

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/