Re: HP NX 7400 i Windows Vista

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 19:59:37 MET

"Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> wrote in message
news:1in0i8xcemhng.1ejb5ueseimz5$.dlg@40tude.net...

> Mam ten sam model a dokładnie EY508ES. Żadnych problemów

A czy wgrałeś najnowszy (F-08) bios? Pytam, bo zastanawiam się, czy pomoże
na dręczący mnie problem z niepełnym wybudzaniem systemu po wyciągnięciu
(albo też poruszaniu) myszy, gdy laptop jest w stanie uśpienia a klapa
obudowy jest zamknięta.
Pozdrawiam
Grzegorz

Ps. Mysz radiowa MS, dla kabelkowej myszy Logitecha powyższego problemu nie
zauważyłem.