Re: Licencja Windows 2000 - malutkie pytanie

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 23:25:49 MET

** Michal wrote:

> Zakupilem system operacyjny windows 2000 (orginalny z certyfikatem i
> ksiazka itd)

No jakbyś *zakupił* nieoryginalny to coś by było z Tobą nie tak. :)

> ale sprzedajacy nie wystawil mi zadnego dowodu sprzedazy.

Masz obowiązek prowadzenia ewidencji środków, nie mówiąc już o
księgowości... Nie wiem jak z licencjami (kontrola legalności
oprogramowania to nie jest kontrola skarbowa) ale z innych względów
musisz mieć jakiś dowód zakupu (np. umowę kupna sprzedaży).