Re: Problem z: "Could not locate Java Virtual Machine".

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 15:10:49 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:eo3eph$r23$1@opal.icpnet.pl...
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Virtual_Machine

Nie ma Microsoft Java na WIndows XP. Wszelkie instalki nie działają jak
należy (nie załączają MS Java w IE). :(

> Jeśli na komputerze nie zainstalowano programu Microsoft VM, pojawi się
> następujący komunikat o błędzie:
> Nazwa „jview” nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub
> zewnętrzne, program wykonywalny lub plik wsadowy."

Niestety, juz spasowałem. Bez załączonego Microsoft Java nie odpalę tego
porÄ…banego softu. :(
Należy złożyć gratulacje dla SONY za doskonały programik, pod WindowsXP.

Chyba, że ktoś wie jak zainstalować Microsoft Java na Windows XP.