Re: VMWare + Kerio

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 10:37:31 MET

Osoba podpisana jako Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w artykule
<news:eoffes$b9s$1@polsl.pl> pisze:

> Uzasadnij. Bo ja korzystam z notebooka dosyć intensywnie i
> restartuję go/wyłączam praktycznie tylko jak Windows Update
> tego wymaga. Na noc hibernuję, a nie wyłączam.

Dobrze skonfigurowany notebook sam się zahibernuje podobnie jak jego
właściciel ;-)

> A to jest wina Twojego notebooka. Wszystkie, z jakimi praco-
> wałem, nie miały z tym najmniejszego problemu. Mój doskonale
> wykrywa odłączenie i podłączenie urządzeń USB, a nawet PC Card.

Z hibernacją jest problem niezależny od sprzętu. Mianowicie - jak odzyskać
zahibernowaną sesję, jeśli po odhibernowaniu komputer zostanie zresetowany
czy wyłączony na ekranie logowania?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)