Re: kupic xp czy czekac na viste?

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 17:55:43 MET

> Ja wlasnie zmienilem w2k na XP
> Jak myslisz, czemu? :)
> Dopiero teraz napotkalem kilka programow, ktore na w2k nie chca chodzic. A
> Xp ma juz pare ladnych lat.

no brawo, mam ci zlozyc gratulacje? ;)

> Viste zainstalowalem testowo, i skasowalem - jej wymagania to paranoja. A
> drivery pomine milczeniem...

vista ma wymagani dostosowane do nowych komputerow. nikt nikomo nie kaze
instalowac jakichs starociach

> Vista bedzie gotowa do uzywania za 2-3 lata, po service packach. No i
> wtedy bedzie wiadomo czy 32 czy 64 (raczej 64). No i pewnie na zupelnie
> nowym komputerze

byc moze. moze nie za 2-3 lata ale conajmniej rok uplynie zanim sie
porzadnie ustabilizuje. tyle ze problem nie polega na tym czy ja kupic czy
nie, tylko na jaka wersje sie zdecydowac w rmach darmowego upgredu, 32 czy
64. sprawiasz wrazenie jakbys tego nie rozumial...